onsdag 8 februari 2012

It's destiny!

Måste fan vara ödet.. Idag när jag kom till jobb så frågade Joyce om jag kunde ta hennes fredagspass. Och jag som skrev igår att jag behövde bara 5 timmar till tackade ju självklart ja. 5.5h extra på fredag alltså vilket för mig över 100h i februari månad. Dock tänker jag fortfarande tacka ja till mer jobb om de ringer in mig eller om folk vill byta, extra timmar är aldrig fel :D Speciellt eftersom jag inte har någonting att göra än att jobba ändå ^^

Fortfarande matchad med familjen, antar de håller kvar mig för annars hade nog matchningen försvunnit för ett tag sen. Får hoppas de kan se videon idag så de kan hända något snart, antingen vill de prata mer med mig eller så är de inte intresserade helt enkelt. Vet inte riktigt vad jag hoppas på dock :|

(Update: fick precis fler timmar! Inte så många direkt men skulle egentligen börjat 11:30 på fredag (Joyses tid) och sluta 17:30. Dock blev jag precis uppringd eftersom det har strulat med stängningen denna fredagen, de löste den genom att jag tar "medarbetsstängningen" och Robin tar AL-stängningen. Men fick lov att börja senare eftersom de redan hade så många inne under lunchtimmarna, så 14-21:30 nöjer jag mig med!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar