onsdag 22 februari 2012

PALLA!?

Kan denna dagen bli ännu värre? Är jag inte tjock så är jag ful, är jag inte ful så är jag en dålig kompis.. Varför är livet så jävla svårt att leva? WHY?!
Inte nog med att jag blev kallas ful idag av en helt främmande människa så har min blogg fuckat ur. Inte världens största problem egentligen men bara för jag redan är irriterad så bestämmer den sig för att jävlas med mig. Försökte skriva ett inlägg igår men det funkade inte då heller. Det är så att jag antar att jag har någon sorts virus på min data som gör att jag inte kan uppdatera min hårddisk vilket också gör att jag inte kan uppdatera internet. Så jag sitter med explorer 7, inte 9 som alla andra har numera. Och 7:an vill inte som jag vill, den stänger ner alla sidorna jag använder och gör min data extremt seg. Och nu när jag väl ska blogga så stod de "din internetklient är för gammal så sidan kanske inte går att använda, testa google chrome" (kanske inte ordagrant men något i den stilen". Så nu sitter jag med google chrome, BARA för att jag ska kunna blogga. How fun is that på en skala 1-10? Inte ett piss ska jag säga.. Men jag har ju svårt för förändringar också, så kanske därför jag reagerar xD 

Annars, matchningen med familjen är borttagen. Blev dock matchad med en ny familj redan samma dag, men de har inte hört av sig så jag antar de inte är intresserade. Äsch, live goes on. Dock tänker jag klaga på det jag alltid klagar på, OM de nu inte är intresserade varför tar de inte bara bort matchningen direkt? Vad väntar de på liksom. Hade jag där i andra änden som en familj letande efter en aupair och någon inte uppfyllt mina krav så hade jag klickat bort dem så de snabbare får en chans till att hitta en ny familj. Varför dra ut på det liksom :S 

Äh, ett långt inlägg men irriterad som fan idag! GAAAAAAH, sugen på choklad också damn it.. :/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar