tisdag 28 februari 2012

Under täcket, baby.

tjooohejsan! Ja, jag är vaken. Dock ingenting jag känner för att vara, vill inget hellre än att krypa ner under mitt täcker och bara ligga där. Helst sova, men tyvärr, det får jag ju inte. Jobb om 25min så snart dags att dra sig mot bilen, paaaallar inte :(  Jobbar till halv sju, men ska fan stå ut.
Va på arbetsförmedlingen innan, orkar inte det pisset mer. Funderar på att dra mig ur, nu vill de sätta in mig i någon aktivitet vilket innebär att jag inte kommer kunna jobba lika mycket. Men jag vill ju ha de pengarna? Börjar med det skitet den 19mars, men ja som sagt, ska nog gå ur af tills dess. De enda negativa är ju att jag lär förlora 2800:- i månaden pga det. Surt, hade lätt behövt dem pengarna till USA menmen. Får tänka lite mer på det, se vad jag bestämmer mig för.

Neeh, nu ska jag köra till jubb. Coffeshake innan jag börjar kanske? Behövs lätt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar