torsdag 23 februari 2012

På tal om..

Beställde en ny klänning från nelly igår, som om jag har råd till sånt egentligen. Men ibland får man unna sig något haha, speciellt när man inte har tid att gå i affärer som normala människor haha. Sen dessutom så måste jag spara så mycket som möjligt så att jag kan shoppa desto mer i USA! Fyfan vad jag är pepp alltså, sitter och dagdrömmer om det typ.. VARJE DAG. Vilken familj jag hamnar hos, hur jag vill leva där och sånt. Kommer ju självklart inte bli exakt så men en tjej kan väl drömma? (A)
Just det, klänningen.. ska på födelsedagsfest på lördag så vill ha klänningen imorgon så att jag kan använda den till helgen *håller tummarna*! Annars vet jag ju inte vad jag ska använda :|  gå naken kanske?

Är skit trött, vill ta av mig sminket och bara dyka rakt ner i sängen. Men neeej, klockan tio ska ändå systrarna komma in och kolla bigbrother så får väl hålla mig vaken. Imorgon dock, redan bestämt, jobba 3½h sen hem och vila ut för denna veckan. Inga fler timmar nu Johanna, håll dig lite förfääään!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar