onsdag 15 februari 2012

Alot of hours!

Då va de gjort, familjen jag varit matchad med den senaste veckan ska nu försvinna. Ringde till cultural care tidigare idag och sa att det tog för lång tid, jag ville ha respons och känna att det händer någonting. Och de förstod mig, så de fixade så att matchningen ska försvinna under dagen. Ännu är den inte borta så det händer väl snart.

Springpass idag, helt okej. Fått stå i DT:n rätt mycket nu på sista tiden och det känns, blivit helt snuvig av att stå i luckan där det är kallt och sedan gå in för att hämta maten där det är varmt. Verkligen rättvist! NOT.
Annars med tiderna så har jag tagit på mig ännu fler nu, en kille på jobbet är sjuk så tog hans timmar direkt höhö. På fredag fick jag 4 timmar och på lördag då jag redan skulle jobba 12-19 jobbar jag nu 12-21:30. Mycket o.b timmar + mycket timmar oavsett. Även imorgon som skulle vara min enda lediga dag fick jag ett vikariat på Linneas förskola, så imorgon tillbringar jag mig dag där.
Usch, pengar.. glömt skicka in mina papper till försäkringskassan också. Kanske dags att göra det så jag får pengar för de senaste två månaderna?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar