söndag 12 februari 2012

Extra timmar!

Massa extra timmar hela helgen fyfan vad skönt. Stängningen i fredags blev sen så slutade en halvtimme efter jag skulle gjort, i lördags blev jag inringd en halvtimme tidigare och idag fick jag stanna två timmar längre. Tog även tre extra timmar i slutet av månaden, aha aha I like it, aha aha.

Annars inget nytt med aupair, familjen ville att jag skulle prata med deras nuvarande aupair och jag frågade när bästa tid var för henne så att jag kanske kunde matcha in det i mitt eget schema med det var i torsdags senast som vi hördes av och nu har de inte hört av sig sen dess.
Stod i mina papper från cultural care att jag skulle kolla mailen varje dag, borde inte familjerna göra detsamma då? I think so! Men iaf, ska ge dem någon dag till sen ringer jag huvudkontoret och ber dem ta bort matchningen så jag kan komma ut och bli matchad igen. Skit tråkigt att vänta ju, SKIIIT SEGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar