lördag 4 februari 2012

Svenskt påbrå!

Äntligen försvann den matchningen, och jag som tyckte den familjen verkade bra. Men när man tar upp någon annans tid på det sättet så är de verkligen inte rätt för mig!
Matchningen försvann iaf idag och har redan en ny matchning, men denna familjen vill ha video. De mailade mig och bad mig lägga upp en video, problemet är bara att jag planerade göra den på måndag ju vilket innebär att matchningen med den nya familjen försvinner tills dess.. Denna familjen har två barn, en dotter på 10år och en son på 4 och föräldrarna jobbar inom militären. Pappan i familjen har dock svenskt påbrå, så denna familjen blev ju automatiskt lite mer speciell än de andra ;) Men får se helt enkelt, de bad ju om en video och vet inte om de är klarar vänta till på måndag.

Nu ska jag dock sova eftersom ännu en långdag på jobbet väntar imorgon, stod på schemat att jag ska stå i DT:n. Skit kallt, -7 ute. Snacka om att jag kommer bli sjuk sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar