tisdag 14 februari 2012

Update 2.

Fick faktiskt pratat med familjens nuvarande aupair redan idag, snackade i en halvtimme men sämsta var dock att jag klickade med HENNE. Har inte ens pratat med familjen så känns lite skumt, familjen jag borde klicka med inte aupair'n. Men fortfarande lite skeptisk till att flytta till Tucson, fick berättat för mig att där typ endast är 3 aupairer totalt (inkl. henne!?). Och eftersom jag är en people-person så vet jag inte hur jag skulle klara mig där.
Hon sa att om jag gick i college där så skulle de inte vara några problem och phoenix ligger två timmar därifrån också, men wtf. Jag är blyg när det kommer till vänner-biten. Är inte direkt typen som bara går fram och börjar prata, såå what to do? Åker ju för upplevelsen men samtidigt är inte vänner en del av den? Äh får prata lite med familjen I guess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar