torsdag 21 oktober 2010

Triiist.

Toooorsdag! Vet ni vad det innebär? Jo att det imorgon är fredag och då är det helg. Äntligen. Denna veckan har gått helt långsamt, varför? :(
Imorgon ska jag förhoppningsvis åka och boka ny tid på en ny körskola med pappa när han slutat jobbet (jag slutar ju antagligen före honom). Och då ska jag även kolla upp om de har några intensivkurser som startar i november.

Idag har jag jobbat, lindeborg och eriksdal. Slutade runt två och gick hem och la mig, eller inte direkt. Jag kollade på tv i två timmar, sen när pappa ringde mig så (det var egentligen meningen att vi skulle boka körlektion idag) bestämde vi oss för att ta körskolan imorgon istället. Så då somnade jag, höhö.
Men är vaken nu, men torsdag innebär en tråkig dag och absolut ingenting på tv. ELLER JO! Hur fan kan jag glömma paradise hotel? Annars är det rent av en tråkig dag, kanske tråkar ut er med några inlägg till. Även om jag skrivit relativt mycket redan (A).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar