måndag 25 oktober 2010

Ehm, trött? -.-

Jobbat 10h idag, döda mig någon? Så jävla död jag var på vägen hem, nästan otroligt. Orkade inte göra någonting så la mig upp och ner i fåtöljen. Men insåg att jag behövde äta någongång så det var lika bra att göra det haha.
Städade först i lindeborg sen tog vi några fönster uppe i stan och sen vidare till simrishamn, kom hem vid sex tiden. Kommer inte riktigt ihåg länge.

Men nu efter några potatisbullar med lingonsylt och blåbärsglass till efterrätt så är jag kanske inte så jätte trött. Men om jag går och lägger mig så somnar jag säkerligen, gaaah. Borde kanske gå och sova?
Imorgon blir också en lång dag men sen är man förmodligen ledig, jah jag ska vara ledig nu har jag redan planer för den dagen. Illa annars, hmm.
Neej, men inga fler inlägg för idag för död för det. Puuss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar