söndag 24 oktober 2010

Aaaarsenal !

Såå då har man sovit ut för denna helgen :)  vaknade runt fem efter att direkt gått och lagt mig när jag skrev senast. Men det var skönt faktiskt och jag vaknade ju av mig själv så de är bevis på att jag inte behöver sova mer. Ska bli relativt kul att sa om man kan somna inatt sen, börjar ju kvart i sju imorgon..

Så på dessa två timmarna har man hunnit äta och kolla Man City - Arsenal som slutade 0 -3 ;D goo arsenal, dock missade Fabregas en straff så det var ju lite surt. Men vann gjorde de iaf. Sen hjälpte man mamma med äppelpaj som precis tagits ut ugnen som ska "avnjutas" senare, jag har gjort den så den borde ju bli god höhöh.


4 kommentarer:

  1. Hata arsenal! :D "som tobbe sa innan; vad har hänt? :O "

    SvaraRadera
  2. Älska Arsenal ;O och liksomliksom vadå vad har hänt? Vad menar ni konstiga människor? :)

    SvaraRadera
  3. Ja, arsenal vinner, united spelar kasst, wtf?! men sen förstod vi en del av det. City fick ju en spelar utvisad i början så det förklarade en lite del :)

    SvaraRadera
  4. Ähhh, arsenal ä alltid duktiga, united alltid kassa :D så inga nyheter där inte.
    Och arsenal hade vunnit med eller UTAN den där utvisningen ;) de är tillräckligt duktiga för att spela ut city ändå. som jag tidigare har sagt är united ingenting att heja på, så BYYYTA!

    SvaraRadera