tisdag 26 oktober 2010

Con liya, sara y mami.

Jobbat tolv timmar idag, tooolv ?! det är fan inte klokt, men pengar blir det ju tillslut. Imorgon ska vi till sjöbo, jag tillsammans med liya, sara och mamma. Anette ska vara hemma och städa och tvätta så vi tar ett hus därborta istället.
Så liya ska sova över här inatt eftersom vi ska upp tidigt imorgon så slipper vi åka till krocksbäck för att hämta henne. Som ni kanske märkt så fick vi inte lediga imorgon.

Men liya ska få datan nu, och ska jag duscha sen trycka i mig lite middag. Har inte ätit sen halv elva och jah, borde äta liite innan jag går och lägger mig. Sen är de dags att bädda fram till liya och sen ska vi väl försöka sova ;D ska bara bestämma tid med mamma om när vi ska åka först. Så säger godnatt nu, hoppas ni haft en bra tisdag och får en bra onsdag.
ps : Olsson, svara på det arsenal inlägget. Nyfiken!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar