fredag 22 oktober 2010

Hemmakväll.

Waaaazzööp`? Idag har jag ju varit en intressant dag, NAAT! Jobbade som vanligt, fast fick en timmes sovmorgon faktiskt. Sen flöt det på rätt ordentligt och halv fyra var vi klara i en lägenhet i stan.
Pappa skulle sen möta mig närmare kronprinsen eftersom vi skulle till erikslust trafikskola. Men jag glömde pengarna i Anettes bil så fick köra och hämta dem, typiskt.. kom också på att jag glömt mitt pass + papperna som visar att jag har övningskörningstillstånd. Men vi sa att vi skulle testa anmäla oss ändå, chansa ni vet. Joo, men när vi kommer fram till trafikskolan så stänger dem precis när vi parkerat bilen. Gaaah, ingenting mer som kunde gå fel?

Naah, sen var det lugnt resten av dagen :) skulle egentligen till Helenis nu och kolla idol, men hon sitter i pyamas och jag har en 40 min bussresa framför mig dit så jag beslöt mig för att stanna hemma ikv. Kan nog behöva en hemmafredag efter alla de gånger vi festat nu. Hahaha ;D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar