måndag 11 oktober 2010

The best way to avoid disappointment is to not expect anything from anyone!

Jag är nog knäpp :|  eller inte nog, jag ÄR knäpp. Konstaterade det för 45minuter sedan, hahah. Under pausen av paradise hotel så slog jag över på Sverige - Schweiz u21 matchen (men det visste ju inte jag). Tänkte bara att det var vanliga a-laget för Sverige.
Tyckte alla var så unga och satt och väntade på att Zlatan och Kim Källströms ansikte skulle komma fram i tv-rutan. När sen Hamad visades så insåg jag att, jah just de, det var ju u21 laget idag x)
Sara sa sedan något om att den spelades i malmö, och jag bara nej. Men precis när jag sagt klart det lilla ordet så kollar jag på skärmen så står Olssons pappa, hans tjej och Olssons bror där. Mitt framför mig med en stor Sverigeflagga. Waaaah FAIL!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar