fredag 1 oktober 2010

it's a miracle

I diiiiiid it! Jag somnade igår helt utan problem, kollade lite på how I met your mother sen dog jag nästan av trötthet. Inte ens mina tankar kunde hålla mig vaken, :D sen vaknade jag vid kvart i 8 och kände hur bra jag sovit, HELA NATTEN!

Planerna som fanns till idag rann ju helt ut i sanden. Först när Anette hämtade mig så berättade hon att hennes son/Olssons bror hade skadat benet så jag fick följa med till sjukhuset med henne och honom. Rätt skönt då man slapp jobba. Sen blev det lindeborg i 3h och sedan var man klar. Fast ja inte riktigt, skulle äta sen ge pengar till både Eva och Liya.
Sen blev det en kvick runda till coop där Anette skulle handla och sedan fick jag mina pengar.

Farmor, och de båda farbrödrarna var här precis. Det blev massa smörgåstårta (that i paid!) och sen wii spel. De drog för inte så lång stund sen, men är sjukt trött så funderar faktiskt på att krypa ner under täcket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar