torsdag 28 oktober 2010

Can do this all on my own.

Blev precis klar med Saras framsida till boken om mig, en bok som alla som går i 6/7:an måste göra. Gjorde Emmas när förra året så det var väl inte mer än rätt att göra Saras nu. Den blev väl likdan skulle jag tro, men ändå inte. Älskade den jag gjorde till Emma och jag älskar den här med, mmmh beauty. Bedöm själva.

Men är ledig imorgon men ska ändå försöka hinna med en massa saker, ska på något möta klockan ett så ska väl vara färdig sminkad och duschad innan dess. Lycka till Johanna! Sen efteråt så ska man träffa Liya och fixa lite saker, bl.a ska jag se om vi kan pierca mina öron. Vill ha två nya hål :)
Sen på kvällen ska man dra till Helenis eftersom vi ska fira den lilla flickan. Fåååår se hur den dagen går, men nu vet ni iallafall så bli inte förvånade om ni inte får ett nytt inlägg förrän på lördag. Strax innan jag blir utkastad från mitt eget rum.  Men nej, nattinatti.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar