söndag 31 oktober 2010

hjärtlös spermiesprutare!

Vaaaaarför blir man så nedstämd imellanåt? Det är skit jobbigt, men också så skapar jag ju det själv. Men varför vet jag inte, jag kanske är en sån som gillar när jag själv mår dåligt. Men jag gillar ju inte det, vad är det för fel på mig? gaaaah

Gårdagen spenderades ju som sagt med Olsson&Nilsson, såg how to make love to a woman och remember me. Skulle också se frozen men Olsson hann somna under film två så vi sket i den. Kanske ser den under veckan istället eftersom vi ändå har filmerna tills på lördag höhö.
Idag vaknade jag en timme förtidigt, ni vet ju att vi ställde tillbaka klockan en timme idag. Gaaah moment på det alltså. Och så har jag mått dåligt självklart, de kanske förklarar de jag skrev i början.. Tror inte ledighet är särskilt bra för mig, då går liksom min tankeverksamhet igång :|
Jag har också börjat läsa lite i teoriböckerna, och jag måste bara säga FAN VAD MYCKET SKYLTAR DET FINNS!  Men får väl fortsätta plugga lite till, om körkortet ska in detta året :(

1 kommentar:

  1. man kan ju inte välja hur man mår, tyvärr, i perioder är det fett fattigt, allt är fel och ingenting känns bra. sen stör man sig på sig själv för att det EGENTLIGEN inte borde kännas så jävla jobbigt. människan är en komplicerad varelse, haha. alla har det så, och man har rätt till att hata allt ibland (tycker jag i alla fall, annars hade jag varit aningen fucked)!

    för övrigt känner jag igen mig i det där med ledighet, jag mår bäst när jag har ett helt busy life med skola/jobb/whatnot. :D

    SvaraRadera