lördag 16 oktober 2010

Alive.

jag lever, jag lever! ;D inte för att jag inte skrivit på länge men utan för att ni inte ska tro att jag söp för mycket igår. Men en jävla trevlig fredag var det iaf, and I thank my girlies for that. Jao, som sagt förfest hos Olsson sedan drog vi till hipp där vi dansade våra ass off sen hem till Olsson där man däckade, nästan, direkt.

Nu sitter jag hemma och kollar klockan, haha. Samtidigt så väntar jag på mat och, just nu, på ett väldigt läskigt sms som säger att Olsson är på väg hit. Speciellt eftersom jag inte alls är klar och jag skulle börja förbereda mig för 1½h sen. Vi ska nämligen köra all in tonight, då Olsson inte ska jobba imorgon så hon ska få dricka (6). Det blir förfest (Olsson and me) at Olssons place och sedan möter vi upp Nilsson i stan då de blir Slagt all night.
Men kanske dags att leta kläder, eller what do you say? ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar