onsdag 6 oktober 2010

gaaaaah alert!

Vet ni vad jag hatar, liksom VERKLIGEN hatar? Folk som inte svarar. Om man har en konversation på, jah, sms varför svarar inte den fucking personen? Det var ju ändå den som började skriva så något ville den ju, men nej. Där sitter man och väntar på svar, det är så jävla tröttsamt.
Men nej Johanna, skärp dig, skaffa dig ett liv och sluta bry dig om vad andra gör! gaaaaaah..

Tröttsam dag annars, har sovit mellan ställena och ja på ställena vi städat också. Har blivit så jävla trött sen jag hade sömnproblem förra veckan, och det gillas inte.
Kan det inte bara vara normalt någon gång? -.- När jag kom hem runt 3 så somnade jag nästan direkt, så jävla skönt. Men nu orkar jag inte sitta här längre så ska ut och kolla vad resterande av familjen gör, och jag lämnar mobilen i här!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar