torsdag 28 oktober 2010

Jag kände det på mig, långt innan det egentligen hände.

Jag vet inte vart jag ska börja.. Jo, kan börja om att berätta varför jag inte bloggade igår. Jag, mamma, Liya och Sara var ju i vollsjö och städade en HÄSTGÅRD på över 200m2. Siickt. Men mamma åkte vid ett igen eftersom hon inte mådde bra, och de tog mig, sara och liya tolv timmar för att städa hela. Mamma kom och hämtade oss igen vid sju och hemma var jag nog inte förrän vid nio skulle jag tro.

Idag försov jag mig nästan, skulle ta lindeborg klockan sju och jag vaknade 5 minuter innan. Så slängde i mig frukost och på med kläder sen stack jag, helt förjävligt.
Kom hem lite över tre och en timme efter (jag lyckades hålla mig vaken) så åkte jag och pappa till erikslust trafikskola och jag kom hem med 6st inbokade dubbellektioner inom 2 veckor. Sen har jag 4st till som jag måste boka in.
Nu måste jag nog hjälpa Sara (lillasyster) med läxan, ska vara inne imorgon. Skriver antagligen lite senare igen, pööss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar