söndag 17 oktober 2010

Sunday, bloody sunday.

Söööndag, jao och det säger mycket om denna dagen x)  tråååkig. Det är sådana dagar man ligger hemma för allting har stängt när man väl vaknar, så ska man ta de extra lugnt bara för att man vet att man ska jobba dagen efter. Det dödar!

Idag har man varit ute med familjen (varje gång kommer jag på varför det händer så sällan också). Kollade lite färg till rummen på rusta, sen körde vi till mediamarkt för jag skulle testa den mobilen som jag är intresserad av. Den är fin och så, men vill att tagentbordet ska vara mer likt den mobilen jag har idag haha. Får väl sänka mina krav.
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tio så att jersey shore ska börja, så man har någonting att göra. Söndagar dödar :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar