söndag 24 oktober 2010

Liksom.. liksom, jag vet inte vad jag ska säga!

Halluuu, bloggade inte igår som ni kanske redan har märkt. Neeej, utan jag var fullt upptagen igår med andra massa viktiga grejer höhö. Först vaknade jag tiiidigt, sen slöade jag (väldigt viktigt). Sen blev det duschen och innan jag visste ordet om det så hade jag bara en timme på mig att göra mig iordning innan jag skulle ta bussen till stan.
Så tog på mig mascara och slängde ner resten av sminket i väskan sen blev jag körd till stippes där jag mötte Sandra. Där åt och sen kom Olsson efter en stund och joinade oss innan vi rörde oss vidare mot biografen.

The social network var kanske inte jäätte bra, men den gick ju definitivt att kolla på x) vid vissa tillfällen så var de dock bara jag som skrattade i biosalongen så den kanske inte var så uppskattad av de andra? Menmen, som Olsson sa senare under kvällen "den var helt okej, men det är ingen film som man ska gå och betala för att se". Nu börjar jag nog hålla med henne.

Sen drog vi vidare hem till Olsson (efter att ha släppt av Sandra på midhem). Hämtade upp lilla Helenis på vägen och sen började vi förfesten, men det blev aldrig utgång. Tiden blev så utdragen så tillslut ansåg jag att det inte var lönt längre. Tillslut kom det några killar och vi umgicks lite och sådant, tillslut blev klockan 4 och bussarna slutat gå. Så jag somnade på soffan och blev för en liten stund sedan hemkörd av Anette, men en rolig kväll tyckte jag ändå att det var allt som allt. Och nu mår man ju sådar superbra x)..
Nu fick ni ett låååångt inlägg om gårdagen, och det kommer kanske fler under dagen. Titta förbi så får ni se, puuss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar