onsdag 13 oktober 2010

En studs sen sköter madrassen resten.

Tjabba, tjena, hallå ;D  Har ni sett den reklamen till sveriges skönaste familjer? Jag bara älskar när pappan i familjen Durmaz säger "en studs sen sköter madrassen resten". Hahah, looove it!

Idag blev det jobb i lägenhet och sedan tog man drivan helt sjäv. Kommer tjäna helt lite denna veckan :|  det är illa fan. Och nu när jag har pengar så har jag börjat planera vad jag ska spara pengar till härnäst. Först ska det bli en träningsmaskin och sedan efter det blir det massa sparande inför en eventuell resa i sommar. Men det ska gå, har lång tid på mig jue.
Precis duschat så nu sitter jag och försöker komma på om jag ska föna och platta håret eller om jag bara ska låta det vara, ska ju ändå jobba imorgon.. hmm, svårt val. Får se vad man orkar att göra. Men nu ska jag orka mig in på bloglovin', fick reda på att Steffi hade skrivit en inlägg höhö. Det är inte varje dag det händer, puuss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar