fredag 15 oktober 2010

Det gick som det gick..

I'm hooome, har varit iväg och tjänat lite pengar you know ;) Jao, vad kan jag säga.. körskolan gick som den gick och mer tänker och inte säga, ska dock kolla upp priser och sådant sen får man väl ta och anmäla sig snabbt som satan om jag ska få körkort någongång i detta livet.
Sen fick jag reda på imorse att Helenas fest skjuts upp 2 veckor istället, och att Olsson vetat detta sedan i söndags!!?  Jävla Helena.. ska få en stor box!

Nu sitter man och gör absolut ingenting, eller jo väntar på att få reda på om vi ska dra ut ikväll eller inte. Blir det ingen utgång ska man chilla men Helenisen och kolla Idol kl 8. Och jo, det är då hon får sin box! Hahah, men vi får se. Jag hör av mig sen om hur det blir, vill ju inte att ni ska gå miste om mina kvällsplaner ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar