måndag 1 november 2010

you told me that you were an angel

Wäzzzzzäp? Måndag idag, hur kul är det på en skala 1 - 10? ;D  hahah, typ -50 eller något. Vill ha helg igen, är inte redo för ännu en vecka. Känns ju bara allmänt jobbigt, hahah.
Anette kom och hämtade mig halv åtta då vi gjorde världens olönaste resa till simrishamn där det inte fanns något att städa, men pengar blir det ju. Men 7h fick vi ihop tillslut under dagen så det ska skrivas in i löneprotokollet :)

Idag är det BP - MFF, hur tror ni att den matchen slutar? Vinner MFF och lyckas följa med HIF i deras jakt på guldet eller tar det stopp här? Jag vågar inte tro på något av det :| helt rädd för att de ska misslyckas, nu när de är såhär nära..  Ihhh.
Nu ska jag leta upp lite papper som jag lär behöva för att få pengar från försäkringskassan, de ska väl ligga någonstans i den här högen. Veeem tror jag hittar dem? x)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar