fredag 12 november 2010

Kidnapping your love.

Jobbade 1½h imorse, sen drog man vidare till körskolan där man körde galant. Så halkan är bokad, sen ska man bara köra superduktigt de kommande 4 lektionerna man har. Men vill inte hoppas på alldeles för mycket så försöker vara så realistisk som möjligt, better safe than sorry liksom.
Klockan två hämtade chefen mig igen och sen hjälpte jag mamma och Liya att avsluta arbetet med huset, fanns lite kvar. Sen kom man väl hem runt 5 och då slocknade jag direkt, vaknade runt åtta igen då det var dags för middag.

Och nu sitter jag här, alldeles för lågt ner eftersom katten har snott min stol. Men är fortfarande trött så ska väl ta och dricka lite vatten, borsta tänderna och sen gå och lägga sig. Blev en lugn fredag trots allt, höhö. Puuuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar