onsdag 10 november 2010

trust takes years to build and seconds to break

vänner, vänner, vänner.. ibland är man så jävla tacksam för att de finns, men sen så ibland önskar man att man bara kunde radera dem orden snabbt som fan. Jag förstår det som hände men önska ändå att man agerat annorlunda, nu när jag tänker efter :/

Igår jobbade man, Kirseberg - Drivan - Lindeborg. Kom hem lagom till fyra då jag duschade och gjorde mig iordning för att sedan halv sex dra vidare till körskolan. Först fick jag reda på att jag skulle få ha en annan handledare idag, sen när jag väl kom dit så skulle det visst sitta två män från STR (Sveriges Trafikskolors Riksförbund) i baksättet och kolla hur min handledare var. Waaah, men det gick väl relativt bra.
Sen hämtade Olsson och Isabel mig från trafikskolan och vi körde hem Isabel, sen stack jag och Olsson till stan och fikade på espresso house. Sov hos henne gjorde jag sen, finns vissa som kanske vet varför?

Kom hem klockan tolv och gick och la mig direkt igen, nu har jag beställt en sån planch från kvällposten där det står om Malmös smguld. Fick inte tag på en fin i söndags så får en helt ny nu istället :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar