fredag 26 november 2010

Walking in malmöö, åh åhh..

Ohh, kanske blir ett långt inlägg idag. Är inte säker, men känns som jag har mycket att berätta. Ska komma imorgon, klockan 8 börjar man. Men tjänar jävligt bra på det också, enda anledningen till att jag tog emot det.

Idag jobbade jag några timmar tillsammans med Liya (saknar henne :| and behöver prata med henne) sen blev man skjutsad av chefen till körskolan. Kommer på varje dag hur mycket jag trivs där, sjukt mycket ibland alltså. Sen åkte man hem vid två, vid tre fick man ett samtal från Italien av en svensk-italiensk familj som vill ha mig som au-pair. Pratade med henne en stund och fick veta lite om deras familj och de fick veta lite om mig. Så ska höra av mig till dem senare i veckan.

Sen åkte man till stan för att träffa mina älskade flickor, Dardana, Steffi, Ferial & Josefine. Fyy vad jag saknat dem, och fan vad mycket man uppskattar dem när man väl träffas efter så pass lång tid. Åt på la empanada och sen stack vi till espresso house. Stack hem vid nio eftersom kl tio skulle jag få ännu ett samtal från en italiensk familj.
Denna familjen är dock den familj som jag är mest intresserad av, och vi snackade en halvtimme och hon ska då höra av sig i veckan som kommer. Man får väl hoppas på det bästa, för nu vill jag verkligen ner dit.

Är helt täppt i näsan så ska droga mig själv med näsdroppar och sedan ska jag krypa ner i sängen. Jobb imorgon som sagt, sen kanske utgång på kvällen. Beror på min förkylning och hur pepp man är. Men jao, godnatt :)

 bild från sommaren -10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar