tisdag 2 november 2010

I'm gonna do something you wouldn't let me do, I'm gonna find another you.

Bilskolan imorse gick superduper bra, eller så tyckte jag iaf och min lärare sa ju detsamma ;) sååå no complains there. Eller han sa ju att det märktes att jag lärt mig köra hemma eftersom jag körde som jag redan hade körkort, men rent allmänt så var jag mycket duktig.
Och jag gillade min lärare, skit trevlig och jag lugnade ner mig snabbt hahah x)

Sen hämtade Anette upp mig och jag fick en timmes arbetsdag idag, ska snart få ett samtal som berättar om jag är ledig eller ska jobba imorgon. De blir väl kul? NAAT.
När jag kom hem gick jag och la mig eftersom det inte fanns någonting att göra här hemma, så vaknade lagom till middagen. Men nej, nu ska jag gå och leta upp sporten. Vill ju läsa om MFFs mycket duktiga vinst igår, vi hörs väl senare? hope soooo , puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar