onsdag 24 november 2010

Varit död i minuter, hela själen är bruten.

Kollar au pair jobb, hade varit kul/ bra för mig att komma ifrån detta landet. Och aupair tänkte jag på i högstadiet men la sedan den tanken åt sidan. Så har kontakt med några familjer så vi får se hur det går, går det så går det. Går det inte så går det inte. Då får jag stanna kvar i Sverige och ja, ruttna.

Körskolan idag, som jag sa i ett tidigare inlägg - det har blivit mitt andra hem. Stack mot bussen lite över fyra, bussen skulle komma tio över men den kom inte. Bussen skulle komma nitton över men den kom inte. Bussen skulle komma tjugosju över men den kom inte. DEN J'VLA BUSSEN KOM FEM ÖVER HALV FEM. Då var jag genomfrusen och mina fötter stack som tusen nålar i flera timmar efter det.
Kom hem, åt middag och sen har jag kollar på la television med systrarna. Ska dock jobba imorgon så får väl gå och lägga mig snart I guess. Ska till körskolan direkt efter, men de fixar sig nog ska vi se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar