tisdag 30 november 2010

that is life, nana nanana.

Hallu där i rutan :)  Jobbat idag, började i ett hus i riseberga klockan sju. Klockan tio joinade Liya och Anette och vi blev väl klara lagom till halv fyra skulle jag väl säga. Kom till körskolan en timme senare, när jag egentligen skulle vara där vid halv tre, tre. Najs?! Nääeh.

Satt i körskolan till sex, men blev helt stressad när folk började sätta sig tillrätta i salen för de skulle på teorilektion. Jag kanske också borde gått på en sådan, fast nääeh. Orkar inte (A).
Känns som allt jag snackar om är körskolan & jobbet, känns skit tråkigt nu när jag tänker efter. Och snackar jag inte om det så ska jag bara gå och lägga mig för en dag fylld med jobb och körskola igen. Men liksom det är vad som händer i mitt liv just nu så ni får försöka förstå :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar