torsdag 11 november 2010

Come on show 'em what your worth.

jobbjobbjobb, yeah känns som det är vad ALLA mina dagar går ut på. Man känner aldrig av när man är ledig, känns bara som man slutat extra tidigt den dagen. Men jobb ger pengar så jag borde inte klaga, men ändå för jag de ;)
Imorgon blir det jobb i närheten så ska jobba 1½h på morgonen, sen hem och byta om sen drar man mot 6:te lektionen på körskolan.

Kom hem efter jobb kvart i fyra, sprang direkt och bytade om och fräschade till mig lite. Sen tog jag bussen mot körskolan, vilket gick underbart idag faktiskt. Fick tillbaka Martin och det är honom jag ska ha imorgon igen, men nästa vecka så ska jag byta igen. Eftersom Martin har inte så många lektioner, men är den nya bra så är jag nöjd :)
Nu sitter jag här och lyssnar på musik i hörlurar eftersom Emma och Sara sitter och skriker bakom mig och jag orkar inte lyssna på deras ultra jobbiga röster, höhö.

Katy Perry - Firework

1 kommentar:

  1. sv. haha för det första så ska jag ju inte köpa några skor :( och för det andra så festar jag inte för att jag inte vill eller för att jag håller på att bli sjuk :( så det så! :D

    SvaraRadera