torsdag 18 november 2010

Hope for the best.

Körskola idag, yeahyeah. Bokade två nya lektioner, Johnny tyckte att jag skulle ta en till med honom och sen en med Hamit (lilla uppkörning). Lilla uppkörning är till för att jag ska köra med en ny människa bredvid mig så ska jag låtsas att det är som uppkörningen. Får väl se hur det går, går det dåligt så skriver jag förmodligen inte om den ;) höhöh.

Som sagt var på körskolan idag, sen efter lite teori så mötte jag mamma i stan för en lunch. Gott var de, ska nog gå in där oftare. Kom hem och somnade snabbt, tror jag måste kolla upp mina sömnproblem. Sover fan hela tiden. Vaknade och efter det bara varit big bang theory, fullt hus, biggest loser, paradise hotel och nu tvingas man nästan att kolla på vampire diaries, blääh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar