söndag 14 november 2010

Here I am once again.

Igår vaknade jag två, gjorde iordning mig direkt och vid halv sju träffade jag Liya i stan för mat. Pengarna tog slut därefter, otur annars hade man träffat upp Ferri, Sandra och Josse på möllan men nu gick ju inte det :/ Sen stack vi hem till henne och åt efterätt sen drog vi ut på en tur runt malmö. Kom väl hem till mig runt ett skulle jag tro och somnade gjorde vi halv fem x)

Vaknade halv tolv idag, sen åkte Liya vid tolv. Blev riktigt onyttig frukost idag, igår åt familjen hemmagjord pizza så fanns det två bitar kvar. Så istället för att fixa macka så värmde jag dem, onyttigt till MAX.
Sen tvättade jag fönstret i köket, städade lite runt matbordet och sen har de blivit Everton - Arsenal i 90minuer. Det känns som klockan är nio, men ändå så är den bara halv sex..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar