onsdag 17 november 2010

For how long time?

Körskolan imorse, alltså jag måste bli mer skärpt när jag kör. Jag är som man säger en oerfarenförare som inte kollar längre fram som man ska, utan jag håller blicken nära bilen. Imorgon är dock sista inbokade och betalade lektionen som jag har kvar, ska då fråga Johnny hur många lektioner till jag behöver. Samt ska jag öva massa teori, och så har man halkan på måndag.

Farmor var snäll nog och hämtade upp mig kvart i tolv, tyvärr så fick jag inte plugga teori lika länge som de andra dagarna men jag fick skjuts hem. Köpte hem lite kräm, mjölk och choklad (A) på vägen, så mjölken fick familjen, krämen blev min lunch och chokladet blev jah, mitt night-snack. Yummie, önskar dock att jag kom med i biggest loser :(


2 kommentarer:

  1. Nu vet jag inte hur seriös du var men där finns alltid Biggest Loser Klubben som du kan läsa mer om på min blogg. Själv skulle jag vilja ha en personlig tränare (PT) men får komma igång och träna först. :)

    SvaraRadera
  2. Personlig tränare hade varit såå najs just nu, då kanske man hade försökt göra något åt det x) hahah.

    SvaraRadera