lördag 20 november 2010

Harry Potter och dödsrelikerna, del 1.

Jag ääär trött, -.- så det är knappt sant. Ska nog gå och sminka av mig samt borsta tänderna och sen hoppa ner under täcket snabbt som f.a.n.
Annars då, vad har ni gjort denna "underbart" snöiga fredag? Jag var som sagt på risk1an, inget speciellt. Såna videos har jag sett förr. Men trodde det skulle ta typ en timme eller något så att jag hann till Isabel i tid. Men nej, fastnade där i 3h så farmor fick komma och hämta mig eftersom pappa jobbade länge idag.
Men allt som allt så hann vi till coop innan lilla Caroline (för er som inte vet vem Caroline är så är det Olsson) kom ut från kassorna.

Sen får jag dra det sista lite kort, mötte upp Tobbe + kompisar, åt på subway och sen Harry Potter. Och jag måste säga att nu på de senaste timmarna har jag hört att många tyckte den var sjukt tråkig och blablabla. Men jag tyckte den va jätte bra, helt inne i den. Tror fan att det är min favoritfilm bland alla Harry Potter filmer som finns, yeah that's right.
Men som sagt, ska sova nu. Hör av mig imorgon, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar