lördag 27 november 2010

Kunde inte komma lägligare..

Lördaglördaglördag. Denna lördagen hatar jag :( Jobbade imorse till i eftermiddags, najs? näääeh, men gjort blev det iaf. Städade något som senare kommer bli ett vårdhem av något slag. Men var riktigt seg, helt död men de var ju Liya med så det var väl bara för att de va lördag och man egentligen borde vara ledig hahah.

Sen nu ikväller så hade jag först planer på att dra till slagt med Nilsson&Helenis. Men eftersom jag är så jävla täppt i näsan så skulle det nog inte va någon bra idè. Så jag bestämde nya planer med Liya att vi skulle dra ut och bowla eller något, men lite fler tjejer.
Men jag gick in och la mig eftersom jag var riktigt trött och när jag väl vaknade igen mådde jag skit. Hostade var femte sekund och kunde knappt andas. Så de blev ingenting med Liya heller :( Så jag får sitta här i min ensamhet och uggla, yey me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar