söndag 7 november 2010

give it time, give it space

hejhej, filmen igår var jätte bra dock vill jag inte snacka om gårdagen/förrigår eftersom jag mådde verkligen skit. Så nu lämnar jag det samtalsämnet, säger dock inte att jag mått bättre idag för det har jag verkligen inte gjort.

Har haft en lugn hemmadag idag, sov till ett och sen bara umgåtts med familjen samt känt mig besviken på allt och alla. But I will get over it someday!
Klockan är halv två och jag har absolut inga planer på att gå och lägga mig trots att resten av familjen redan sover, hahah. Ska nämligen jobba idag/imorgon, Anette hämtar mig kvart över sex :| och eftersom jag ska på GULDMATCHEN imorgon så behöver jag vara väldigt organiserad.
Så ska sminka mig nu, sen ska jag fixa lunch till imorgon sen kanske jag hinner sova en timme (om det ens är lönt). När jag kommer hem ska jag duscha och sedan full fart mot swedbank stadion för ett möte mellan MFF - Mjällby som gäller typ liv och död :|

Ni kanske får ett inlägg imorgon om hur matchen gick (till er som inte följer matchen via tvn alltså).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar