söndag 7 november 2010

De himmelsblåa mästarna!

De vann, de vann, de tog GULD. whaaaahay :D  Efter ca 20 minuter dundrade Jiloan Hamad in 1-0 till di blåe, och efter en minut kvar av första halvlek så tryckte Agon Memheti in 2-0 till laget, till staden för stoltheten. Mmmmh, me lajki.
Guldet är tillbaka, och jag är så jävla trött så att det finns knappt. Var ju som sagt vaken hela natten och har fortfarande inte sovit en endaste liten blund. Det var en av anledningarna till att jag inte följde med till möllan med Olsson & Helena.

Men ska se om jag klarar vara vaken till jersey shore är slut, och det slutar halv ett -.-  annars så får jag se reprisen på lördag. Men nej, är skit trött så ska nog sova. Vänta en timme till skulle dödat mig lååååångsamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar