måndag 28 september 2009

Friends for life

Fyllde år igår :D Grattis till mig själv :)
Hade dock inget speciellt utan satt hemma vid datan
hela dagen ist :P what a life, vet ni tänker de nu men
de gör mig inget för jag vet att jag inte har nått liv (:
Å i fredags efter ha varit på rosengårdsbiblioteket
så stack jag till lilla Helenis (bäst för dig att de va roligare
med mig än utan mig :O). Hon börjar bli omtyckt i
mitt liv nu ;)

Idag har jag vatt i skolan å gjort ingenting xD
började 9:05 med religion (vikarie dock) å sen
fick jag veta att jag inte hade någon lektion efter det
så jag satt från 9:45 - 12:30 tills nästa lektion började.
Men vi hann göra lite inför projektarbetet dock :D
Sen gick resten av dagen rätt långsamt, men jag är
lycklig ändå. Stack sen med Malin till the phone house
för att fixa comviq kort med mitt gamla nr :)
Mamma körde henne sen hem, och när jag själv kom hem
åt jag chokladkaka <3 och blev tjocker :D Ska snart logga
ut från datan, å sen resten av veckan ska spenderas
att vänta på mitt jävla kort så jag ska börja smsa igen!!
ha en trevlig kväll så ses vi kanske imorgon igen ;)

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar