måndag 14 september 2009

Du bevisade dig vara exakt den jag trodde!

Dagens fråga : VARFÖR?!
Kan du svara vinner du 1000:-
och endast jag bestämmer om svaret är godtaget
eller inte..

Har inte skrivit under helgen eftersom jag inte
varit inne på datan :) STOLT.
I lördags kom Malin hit, vi gick upp till banken
sen köpte vi godis och sen snackade vi massa skit
hemma hos mig. Igår började jag jobba, första dagen.
Hahah, mitt första bok var en engelskman som
va jätte snällt men lyckat att snacka engelska när
jag va så nervös att jag knappt kunde svenska xD
Men fick totalt in 3 bok, blöööh.
Idaaag så testade vi studentmössor i skolan,
och efter all beställning så blev det 1759:- !!!!
Ska se om man kan ta bort något så de blir billigare
annars så får jag betala hälften :) men de ska väl
fungera antar jag. Pappa hämtade mig sen när jag
slutade, å började göra robab frågorna direkt när jag
kom hem xD har skrivkramp nu :(
Ska äta snart sen blir de antingen tv eller data
resten av kvällen :)

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar