torsdag 10 september 2009

Woooooork !

Nu har jag skaffat mig jobb, numera är det
på aroma tech där jag ska boka in folk för ett möte.
Wwaaahhh, låter skit kul? å de lägsta man kan
få i timmen än 30 spänn. Jo visst, får jag nått
med bättre betalt tar jag självklart det ! ;D

Annars idag så har jag vatt i skolan, 09:00 - 11:30
yesbox, sounds nice. Sen kom jag hem vid halv ett
någon gång med somnade typ direkt. Men kände
mig inte ens trött :O Kl 4 var jag tvungen att vakna
eftersom tjugo i 5 skulle jag ta bussen å va tvungen
att äta å sånt piss först. Satt på jobbet i 3h :O bara
lyssnade på när annika ringde runt å bokade.
drygt, men hon va ball (Y), bokade sedan upp mig
på söndag för första arbetsdagen. yeah. missade
5:an så fick vänta på nästa, kom hem kollade på
idol en stund å nu sitter jag här. Nej måste kissa !
har precis druckit 2 flaskor vatten rakt upp å ner
vafan :N

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar