söndag 20 september 2009

Ska jag tro eller ska jag inte tro och skita i dig?

Wahala :) trodde faktiskt att jag "skrev" (bättre helena?)
typ igår senast men nu när jag kollat efter så hade
jag visst inte de xD haha

Jobbat i fredags å igår, orkar inte mer! Sjukanmälde
mig för imorgon å på tisdag sen ska jag ringa in och
säga att jag inte orkar mer. haha
Annars idag har jag legat hemma och kollat på film
och vatt allmänt ensam :P Familjen va ute och spelade
minigolf. Har smsat med lite olika folk oxå :) alltid kul.
Har precis bestämt med helena att vi ska slå ihop
våra tjejmiddagar å fira tillsammans. Närochvar de blir vet
jag inte riktigt? Men det kommer så småningom.
Och smsade väldigt lite med anneli innan dag, hon ska ha
en halloween fest men vet ej när hon ska ha den. För
hennes kille jobbar på fredagen å jag kan inte komma på
lördagen eftersom josse ska ha sin fest då. Problem?!
Men hon får ha den när hon vill, hon kan ju inte rätta sig
efter alla :) Jag skulle gärna kommit, men jag har dock
lovat josse först så då får jag ju hålla det. Hoppas anneli
förstår bara :/ Och om den varar sent så kan man ju alltid
smita inom där när man vatt hos josse (beroende på när man
åker därifrån) hahah .
Vet ej vad jag ska göra just nu, se om helena blir liiiite social
så kanske man kan snacka lite med henne. Annars loggar jag
ut och gör läxan om jag ORKAR. hahah

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar