onsdag 9 september 2009

Trying to forgive and forget

Open up your eyes, i'm just trying to be your friend.
Just want you to know, i'll be here till the end !

Chill dag i skolan idag i guess xD den har flytit
på som den ska. Lektion 1 - robabo, lektion 2 -
religion, lektion 3 - kommunikation. Sen lunch xD
haha, jag har aldrig i HELA mitt liv tappat något i
matsalen :N men idag gjorde jag de :( skulle
visa sarah en sak så satte jag tallriken för långt
ut på bordet så den trillade, wwaahhh! haha.
Fast mina underbara kompisar hjälpte mig , :D
Å på tal om de ! Jag orkar inte ens försöka va sur
på dig längre, vill de ska va mellan oss som de
va innan! Så lika men ändå så olika. Såå, texten
där uppe är till dig. I'll hope it will be better soon <3

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar