fredag 11 september 2009

Bara en i mängden?

De känns så, jag duger när du vill. Men inte annars.
Du lovar massa skit som du inte ens kan hålla!
Jag vet, du vet att jag vet. Men varför säger du de då?
Varför ljuga när du kan tala saning, önska bara livet
va annorlunda och jag var ärligt glad var dah!

Skola : 8:15 - 12:40 typ. Kom försent till andra lektionen
i svenskan så fick inte komma in. Börjat avsky min
lärare redan x'D hahah. Sen har de inte hänt så
mycket speciellt. Följde med ferial till centralen för
hon skulle till gothenburg! Sen hem å sov lite, wiih.
Asså sova är det bästa jag kan göra, för då slipper jag
att tänka. Så sjukt trött på det nu :( vill likx bara försvinna
för att sluta tänka. Sjukt jobbig känsla wtf.
Vaknade sen åt jag, sen kollade jag på "what happens in vegas"
sen idol, (mkt bra) å nu datan. Men den är lika
fattig som vanligt! Orkaa

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar