tisdag 15 september 2009

Che barba!

Tjabbatjenahallå
Idag har varit en halv tråkig dag.
Men jag har dock lärt mig en läxa ! hahah
- Lita på mina kropp..

När jag vaknade idag kl 6 så tänkte jag skita i svenskan
och stanna hemma 2h extra. Men eftersom jag har
lovat mig själv att missa så mycket som möjligt så gick
jag ändå. Kommer till skolan och väntar på svensk-
läraren men hon kommer inte! Vissa i klassen går å frågar
på kansliet men de har inte ens skaffat oss en vikarie :S
så jaah, jag borde litat på min kropp å stannat i sängen
ist :( Jag, malin å patricia stannade kvar å snackade lite
en stund sen hade jag ny lektion.
Slutade 14:45 idag :) äj läjk . Och imorgon är det studiedag.
Typiskt, har glömt de om vart annat hela dagen, vill
inte påminnas om de eftersom jag är anmäld till STAFETTEN!
Ska kolla facebook lite till, sen skånetrafiken. Sen e de byebye
datan å hello sängen :D
- Jävla latmask! (bästa citatet alltså)

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar