onsdag 23 september 2009

Det kan alltid bli värre.

Allt jag vill ha är ett litet sms som berättar att du bryr dig.
Jag orkar inte hoppas, jag orkar inte be på att något under ska ske.

Skola 8:15 - 12:20, sen matsalen till 13:00 något xD
Har aldrig haft så roligt som jag hade idag, wwaaahh.
Hela dagen har varit flum, bara skiiit hela tiden. Men ohh
I like it :) Sen hem, kom typ hem vid tjugo e 2 eller nått.
Somnade typ direkt å eller vid halv 3 kanske, sen så vaknade
jag inte förrän vid 6^^. Skönt men tänk om jag inte somnar
ikv :( fast har kort dag imorgon så de fixar sig alltid.
Tror jag börjar bli sjuk :(, ont i halsen å de känns som hela
hjärnan e fylld av vätska :/
Neh, nu ska jag snacka med helenis å patti en stund sen
får jag se om jag kan sova senare. Trevlig onsdagskväll (K)

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar