tisdag 8 september 2009

That's what friends WERE for

Trodde aldrig detta skulle ske, trodde aldrig jag
skulle kunna känna så här om en person :S
Trodde mer om dig, men vet ej vad som skett.
Vet vad jag såg, vet vad jag hört. Men likx jag
kan oxå le å gömma vad jag egentligen känner.

Dagen började hemsk när jag vaknade, åt inte
frukost utan gick direkt till bussen. Pratade lite med
anneli, då det genast började bli bättre. Men sen
fick jag ett fucking sms där det stod att min lärare
va sjuk !! å då va det för sent att åka tillbaka
så åkte till skolan en stund för att hänga med sandra
som oxå kom tidigare. Dagen började se ljus ut, men
under kommunikation lektionen så sitter anneli,
chris, helena å patricia utanför fönstret å jag smsar
lite med anneli. Såå hör jag något jag verkligen inte
ville - jag trodde faktiskt mer om dig - och det sabbade
resten av dagen. Eftersom jag hatar när jag e sur/besviken
på någon så va de jag tänkte på resten av dagen.
Kunde inte en koncentera mig ordentligt på provet
å ska vara glad om jag får tp bara.
Stanna i skolan med harri å ferri å stack sedan med ferri
hem en stund. Sen kom harri dit å vi stack till
jobbkursen. Kom precis hem typ, så nu ska jag in
snabbt i duschen sen får vi se vad som sker.

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar