söndag 6 september 2009

Vad finns kvar?

Idag vill jag börja med att säga grattis till sandra
som fyller 18år !!! Grattis (:
Va på tjejmiddag hos henne igår, mkt kuligt.
Förlåt för jag satt med mobilen hela tiden :(
srysrysry
Kom dit en timme för tidigt råkade det visa sig,
haha. Men vi hade kul tills de andra kom. Sen blev
de kallabalik, tårtan flög ut från kylskåpet
som om den hade fått vingar, sandra skyller så
klart på sin mamma men får sedan reda på att
de va hennes eget fel ;) hahah
Åkte därifrån 23:22 men kom inte hem förrän
02:45 (A) säger dock ej vad som hände där emellan.

Idag har jag varit på kurs, för det nya jobbet (:
det ska nog gå bra. Det får man hoppas iaf.
Kom hem för typ 2h sen, å nu har jag tråkigt
så ska stänga ner datan å förmodligen börja
öva inför provet i "mibas" på tisdag.
Hör av er om ni vill mig nått :)

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar