onsdag 2 september 2009

Somebody call 911

Började 10:00 slutade 11:30 :)
8:45 - 11:30 imorgon, kan skolan bli ännu
najsigare just nu? <3
Idag efter skolan gick jag, harriet och dardana
till mobilia för att handla present till sandrisch
muy bien i think. Sen åkte vi hemåt, och nu sitter
jag här. Imorgon ska jag nog hem för att sova en
stund sen ska jag träffa min coach som bott
i sthlm över sommaren (hon flyttar ner nu igen).
Inte direkt glaaad över det för hon ställer
såna omöjliga frågor som jag inte kan svara på.
Men får väl göra mitt bästa, ska nog inte ha henne
särskilt länge till har jag för mig :O
Whatever, har rättat helena å harriets historie
uppsatser precis så ska bara skicka tillbaka dem
sen ska jag förmodligen läsa till robabo läxförhör som
jag har på fredag, sen ska jag läsa italienskglosor!
Funfun, ha en trevlig kväller iaf :D

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar